19 Haziran 2010 Cumartesi

Naber Ahalim!


Heyooo ahalim! Nasilsiniz bakalim? Ben Osman, sikiyosa yaslan heheee. Nasi gidiyo hersey? Ben size bayiliyorum siz de bana bayiliyorsunuz kesin. Size albümden çikarmayi uygun gördügümüz club tarzi isimli solo parçami hediye ettim. Mümkün oldugunca açik hava dügünlerinde, mangal partilerinde, kizlarla sahilde falan dinleyin.

Bugün size bazi anlatmak istediklerim var. Bazi seyleri bilin istiyorum. Geçen gün mesene'den anno domini ile sohbet ediyoruz. Dedim ki kanka beatleri çok ucuza satiyorsun. Yapma etme gel bizimle çalis sana paranin kralini gösterelim dedim. Yok neymis shadowville ile rekabet ediyormus. Iyi dedik tamam sen bilirsin, sen kaybedersin.

Sonra stoupe ile görüstüm biraz telefondan. Ama ankesörlüden aradigim için pazarlik yapamadim, fiyat fazla gelince hadi fuck gülüm senden ne city olur ne kasaba dedim kapattim.

Sagopa kajmer ile temasa geçmeye çalistik ama kendisini bulamadik. Yine iyi niyetlerimizi mesgule verdi Yunus abi cani sagolsun.

Da Poet'in de mesene adresini hacklemisler. Herifin teki kamera açti direk kapattim. Olacak is degil rap piyasasi nereye gidiyor böle...

Bizde düsündük tasindik dedik ipimizle kusagimiz pipimiz ve basagimizla biz bu isi idare ederiz dedik ve Urfa sokaklarinda gezerken köse basinda turntable çalip dilenen bi arkadasa rastladik. Baya da yetenekli bi arkadasti. Gittik yanina hemen Fahri bi cigara uzatti. Alttan da isaret ettim olm parlement pakedi sag cebinde samsun solda diye ama karistirdi parlementten uzatti cani sagolsun. Elemanla konustuk görüstük falan fistik derken dedik sen ne zamandir bu isi yapiyon sekiz dedi. Alalla dedik ya biz seni niye görmedik? Bilmem dedi. Kaç sarkin var hocam dedik sekiz dedi bizde anladik bunda is var. Kartini verdi bize dügün dernekte turntable çalinir diye. Aldik bizde gittik Hasan'in eve.

Simdi düsünüyoz bakalim belki arkadasi alabiliriz gruba bitmaker olarak. Son gelismeleri bizden alin.

Öptük ahalim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder