19 Haziran 2010 Cumartesi

UTAN JUS UTAN


Ahalim nabuyonuz?

Biz iyiyiz walla hersey kiyak. Az hashas aldik kafamiz güzel hehe. Fahri nargile közü hazirlamis e bizde marpuc yokki ak neyle içicez. Attik sonra disari yazik oldu. Neyse bu konu degil zaten konuyu dagitmayalim.

Mesenemi açtim. Fanlarimdan biri dedi abi abi kos olay var. Noluyo lan dedim abi sana diss atmislar. Dedim skerim tahtalarini kim bana diss atiyo. Jus Allah sana diss atmis diyo tu all may enemis. Ulam dedim daha dün top oynardik yan mahallede birlikte, nasi yapti bu ipneligi dedim. 9 aylik oynamadik az ipneyle. Çok misketimi ütmüslügü vardir.. Dedim ben ona hesabini sorarim.

Baska bi arkadas parçayi atayim dedi meseneden dedim gerek yok aresten çekerim ben. Bi arattim baktim bisürü çikti harbiden. Indirdim bide ne göreyim? Bu beat Hasan'in görümcesinin dügünü için hazirladigi beat. Ulan dedim Jus ne adammissin cigerini satsak bes para etmezmis. Ne zaman yürütüverdi bilmiyom ama bi ara bizim eve gelmisti elinde MP3 palayariyla. Demekki o arada yürütmüs hibno.

Ben bunun hesabini sorarim dedim bi baktim mikrofon kaydetmiyo. Hemen Fahri'yi aradim dedim acil gel disse giricem. Yok abi dedi benim mayki de çalismiyo dedim çükü tuttuk. Dur abi dedi ben tahtakale pazarindan açik bi dükkandan dedi hemen kapar gelirim bi mayk. Tamam dedim bu yarim saat sonra çikti geldi elinde 4 milyonluk çubuk maykla. Ulan dedim bunla diss yapsak kaç yazar. Ama hemen Hasan'i aradik o Sagopa Kajmer'in kendisine ögrettigi büyük mixaj teknigiyle bizim sesi baya bi güzellestirecekti. Hersey tamamdi acidi açtik register register istiyo. Böle isin ak'rum ben diyodum ki tam Hasan anlar az çok bu islerden. Hemen dedi abi crackini bulucaz. Adam 2 saat aradi sonra dedi abi taraa yedik bilgisayara virüs girdi. Fahriye baktim kis kis gülüyo lan dedim sokarim sizin ise.

Tam o sirada da Vinnie aradi. 118'den ögrenmis numarami. Dedi abi bosuna yorma kendini Jus bes para etmez adamdir. Ben ona haddini bildirirm dedi bizim olusumdan kovucam zaten dedi sana diss atmak gibi bi hatayi nasi yapti ben bile bilmiyorum nolur diss atma sidigin olayim abi dedi. Tamam dedim kes trasi o adami grubundan uzaklastir bizde vazgeçelim ama bidaha olmasin.

Valla adamlar ucuz kurtuldu gazabimizdan. Simdi de cafeden yaziyom hala tamir olmadi bizim bilgisayar. Olsun zaten son trackleri de bitirip albümü sürücez piyasaya. Beklemede ol ahalim hadi ay kiss yu.

PEACEEE.

6 yorum: